27 mars 2018

Berit, Anja och Nora... tack!


Jag har verkligen haft fina dagar! Bokmässan blev en trevlig tillställning med många besökare och jag sålde över förväntan många böcker. Så roligt att träffa målgruppen som läst och gillat mina tidigare böcker och nu väntat på den senaste! Söndagen gick åt att smälta intrycken och jag svävade på små moln hela dagen. Att få bekräftelse på det man skriver är så värdefullt och ger luft under vingarna. Men utan mina karaktärer, utan Berit, Anja och Nora hade det inte blivit några böcker alls! Det känns faktiskt som om de vore mina väninnor på riktigt. Så tack för att ni berikat mitt liv!

Och tack till Dalarnas Tidningars helgbilaga Pralin som i fredags hade ett fint reportage om mitt författarskap... så lägligt!

Ha det bra och ta vara på dagen!

6 kommentarer:

eval8 sa...

Åh, vad roligt! GRATTIS! Jag säger ju det, det som gör böckerna extra trevliga är att karaktärerna på något sätt hör ihop :)
HA en skön påsk, vi får vara hemma. Ingen bebis har anlänt(Tror det blir 1/4, en sån lurifax det har varit)och ny snö har kommit, så fr inte köra iväg husvagnen heller.

pelargon sa...

Det är ju stort att ha skrivit tre fina böcker.När man läser dom,tar dom slut alldeles för fort bara.Det är så lätt att leva med och det känns ju som man känner varandra ganska fort.Så roligt att du fått sälja många böcker.
Jag som önskar lite vårväder fick verkligen bakslag idag. Snöat hela natten och fortsätter ännu.Och så kallt på nätterna.Inget att göra åt,men jag gillar det verkligen inte.

Önskar dig en fortsatt bra påskvecka!!
Kram Margareta

lisashus sa...

Det låter underbart och du är väl värd all denna uppmärksamhet! Tänka sej att du har skriviet hela tre böcker! Helt fantastiskt, och de är så bra, och de hänger ju ihop på något sätt, med de här kvinnorna! Hoppas att du fortsätter!
Så roligt också med reportaget i tidningen!
Jag gläds med dej!
Ha en fortsatt skön påskvecka!
Kramar
Lisa

Lena sa...

Vad roligt att det blev en lyckad bokmässa! Grattis!!! Har inte hunnit läsa om Nora än, men ser fram emot det!!!
Ha en fortsatt skön påskvecka!
Kram Lena

Erikslundsliv sa...

Så roligt att mässan blev bra och att du fick sälja många böcker. Jag såg dig minsann i Pralin, så snygg du är i din nya korta frisyr!
Verkligen ett fint reportage om dig på alla sätt. Jag gläds med dig Eva-Mari! Ha det gott nu och hoppas att du får en trevlig påsk!
Kram, Ann

Marie i Skrifvarstugan sa...

GRATTIS till att du sålde många böcker ! Det är kul och att bokmässan blev bra.
GLAD PÅSK !