25 maj 2014

Vi ses snart...


Efter en härlig tripp till Kristinehamn, med besök hos fantastiska Lev Vackert och den ståtliga Picassostatyn, så är jag hemma bara för att packa om väskan till Puerto Pollensa, Mallorca. Nu har det ju varit rena medelhavsvärmen här hemma så inte är det den jag längtar efter i första hand. Nej, nu är det mest stranden, havet, dofterna, språket, apelsinträden och svårigheten att välja restaurang för kvällens middag som jag längtar efter. Det helt kravlösa livet med andra ord!

Vi ses om ett tag... ha det gott ni med!

22 kommentarer:

Meta sa...

Önskar dig en härlig resa och välkommen hem.
Kram Meta

Rosor och ruiner sa...

Önskar dig en riktigt skön semester! Det låter underbart det du har framför dig- och Mallorca är ju så vackert!!
Kram!

Lena sa...

Önskar dig en riktigt skön semester!!!
Kram Lena

Ezter sa...

Ha en underbar semester! Nu har mamma läst din bok, som hon fick av mig. Hon tyckte också om den :)

Vardag och flärd sa...

Ha en härlig och avkopplande resa! (Snyggt halsband!)
Kramar Eva

Vardag och flärd sa...

Ha en härlig och avkopplande resa! (Snyggt halsband!)
Kramar Eva

Vform sa...

Åh, så skönt!
Ha det gott i värmen!
KRAM ♥

Steekjes en Stygn sa...

Önskar dig en riktig skön semester. Härliga Mallorca så här års....
Anje

G:a Affären sa...

Önskar dig en riktigt skön resa!
Själv ska jag ta en tur till Bäsna trädgård, jag blev så inspirerad efter ditt inlägg. Tack för tipset!

Varm kram till dig vännen!
Cia

Mycket annat & lite betong sa...

Ha en jättehärlig resa och hoppas att det går bra att välja middag!

Kram Agneta

Avslutat konto sa...

Ha en underbar semester kära du!
NJUT! Det är du värd! Varje dag...

Kram L

lisashus sa...

Det låter verkligen jättehärligt!
Jag önskar dej en underbar resa med allt vad det innebär!
kram
Lisa

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Å så deilig da , å bare reise fra alt sammen og bare kose seg ! God ferie til deg ! Klem

Isas Trädgård sa...

Åhh så härligt med lite kravlöst liv - låter helt underbart att dagens huvudbry är vilken restaurang man skall välja !
Hoppas du får en UNDERBAR semester Eva-Mari !
Ha det så gott !
Kram/Isa

Inspiration i vitt sa...

Så trevligt att du kom och besökte mig och min butik. Hoppas du får en mycket fin resa. Kram på dig/Ingela Lev vackert

Skaparglädje sa...

Önskar dig en skön semestertripp.
Kram!

Eleonora sa...

O min vän - är det dags nu? Önskar er båda en underbar vecka och hoppas att ni bara ska ha allting bra.

I morgon tar tåget mig till Dalarna och nu vet jag ju att du inte är hemma, så ingen idé försöka nå dig.

Allt gott och sommarkram från
Eleonora

promenader på landet sa...

Önskar dig en riktigt skön semester! Har läst i kapp lite hos dig nu och jag tror absolut att en kolonistuga skulle vara något för dig:) Ha det gott kram från Maria

Snäckskalsdalen. sa...

Ha det helt underbart på semestern! Njuuuut!
Agneta kram

Hanna sa...

Hoppas du har en helt underbar semester
Hanna

Blommiga Rutan sa...

Önskar dig en härlig semester på underbara Mallorca!
Har varit där em gång och dett verkligen ett ställe jag vill återvända till, så vackert ! Så många fantastiska små byar och Palma, vilken fin stad .

Kramar Anncathrine

bakom berget sa...

Hoppas du har haft en underbar semester på den härliga ön.

Kram Åsa.